I'll be there
是時常聽見的經典老歌之一

因為以岫在河岸留言唱了這首歌
加以Mariah Carey的Kan Lee在本實驗室風行
Youtube亂連
我開始認真聽起這首歌

原唱是Jackson 5
MJ年紀小小卻很有大將之風
但花蝴蝶瑪大嬸也唱得超棒
她當時還是個正常人 歌喉迷人到翻過去滾過來

是一首很棒的情歌
簡單的歌詞卻有濃濃的情意與包容
除了小愛還有大愛

 

難得與耳朵疼痛無關的心得
除了紀念MJ
還可以獻給南台灣的災民們
We'll be there for you

 

 

You and I must make a pact, we must bring salvation back
我們一定要打勾勾,說好回來拯救大家
Where there is love, Ill be there
哪裡有愛,我就在哪  (偉大)

Ill reach out my hand to you, Ill have faith in all you do
我的雙手始終不會放開,我相信你不管做甚麼都會成功
Just call my name and Ill be there
只管叫我的名字:我在這!

Ill be there to comfort you,
就是讓你覺得舒適
Build my world of dreams around you, Im so glad that I found you
我的夢境裡都是你(這段怎麼有點變態),很開心發現了你
Ill be there with a love thats strong
我在這裡,而且帶著強大的愛
Ill be your strength, Ill keep holding on
永遠都會是你背後的力量

Let me fill your heart with joy and laughter
讓我用喜樂與笑聲填滿你的心
Togetherness, well thats all Im after
光是待在你身邊就夠了
Whenever you need me, Ill be there
無論何時,我都在這

Ill be there to protect you, with an unselfish love that respects you
帶著我無私且互重的愛,就是要保護你
Just call my name and Ill be there
只管喊我的名字:我就在這!

If you should ever find someone new, I know he'd better be good to you
如果你愛上別的男人,他最好會對你很好
cause if he doesnt, Ill be there
因為如果他不對妳好的話,我會在這盯著他 (watching!)
Dont you know, baby, yeah yeah
妳難道不知道嗎?杯逼  啊~ 啊
Ill be there, Ill be there, just call my name, Ill be there
我會在這,只要你叫我一聲,我就會出現喊有

arrow
arrow
    全站熱搜

    152cm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()